lørdag 25. april 2009

Dagen LO


Her har jeg også lifet Smash.

6 kommentarer:

  1. FLOTT lift!!! For en ære at du ville lifte meg!! Utrolig flott lo!!
    Og velkommen til bloggverdenen=)

    SvarSlett
  2. Velkommen inn i bloggerenes verden, gled deg til all innspirasjon du vil komme over når du lærer deg å bruke bloggen din :)

    Har desverre ikke tid til å kommentere alt du har laga, men legger igjen en felles kommentar her :)
    Du er utrolig flink, og jeg gleder meg til å se mere fra deg :) Ser bare på de LOene du har lagt ut, hvor mye du egentlig har utvikla deg iløpet av den korte tiden...
    Den gudmor-LOen var kjempefin, så ren og enkel, men likevel et skatt i seg selv :)

    Håper du fortsetter med denne hobbyen og utvikler deg enda mere.
    Har lagt deg til i min bloggliste nå, og kommer gjerne innom en annen gang for å se kunstverkene dine:)

    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  3. Så fin den var. Flotte blomster. =)

    SvarSlett
  4. Min favoritt blant LO-ene dine!
    Denne var ordentlig flott og gjennomført.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin