tirsdag 12. mai 2009

En stor dag

En stor dag for en liten baby.

Denne er laget til en utfordring fra Isabell (taranita). Hun kjøpte en pakke til meg med forskjellige ting jeg skulle bruke på en LO. Her er bilde av den:



Så fikk jeg beskjed om at jeg skulle bruke en av Francielle sine LO'er til inspirasjon.
Kom vel litt som et sjokk for meg for hun er jo bare så flink, og er ikke så lett å skal sammeligne seg med henne, men jeg måtte jo prøve da.

Eneste jeg har brukt som ikke var i pakken er 2pyntenåler, papp og en tag.
Har ikke brukt det hvite alfabetet.

Glimmermist er brukt på de småe rosene, vises kanskje ikke så godt på bildene, og craklepaint er brukt rundt bildet, på pappen og under teksten: "for en"







6 kommentarer:

  1. Joda resultate blei jo flotters!

    SvarSlett
  2. Så flott! Så masse detaljer, skikkelig fin:) Du er god på å plassere masse blonde og blomster.
    Camilla

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig nydelig! elsker lag på lag! og spesielt bruk av glansbilder...alt er bra gjennomført! Tommel opp til deg...mange lekre detaljer!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott! Så mange fine detaljer -som glansbildet. Flott plasserte blomster. =)

    SvarSlett
  5. Fy søren så lekker! Denne stilen burde du fortsette med!! Den mestra du virkelig!!! Elsker den!!!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin