fredag 15. mai 2009

Fikk kort fra Francielle

Idag fikk jeg meg den fine overraskelsen når jeg gikk for å hente posten.
Jeg hadde nemlig fått ett kort. Lurte jo svært på hvem dette kunne være fra så måtte åpnes med en gang jeg kom inn. Det var et bursdagskort siden jeg har bursdag om noen dager.
Dette herlige kortet var fra francielle. Hun er bare super herlig og det å få kort fra henne var jo kjempe artig. Trur ikke jeg har sett noen som er så flink som henne å scrappe så dere burde absolutt ta en titt innom hennes blogg i bli inspirert der :)

Tusen takk for kortet francielle, Jeg ble kjempeglad :D:D


2 kommentarer:

  1. Hei på deg LISA! Såååå koselig at du likte kortet! Jeg skriver som en gris...så jeg måtte konsentrere meg opp til 100 for å gjøre det leselig! Men endelig klarte jeg å sende et kort i tide....som regel så jeg jeg alltid sein ute!
    Tihihihih!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin