onsdag 6. mai 2009

Fotografen

Når jeg skulle skrive ut bilder til treffet idag så viste det seg seffølgelig at jeg var fri for blekk på skriveren så da ble det dårlig med bilder, men var tidligere idag å hentet noe bilder vi hadde tatt hos fotografen så da tok jeg bare en av de bildene å brukte de.

Har funnet inspirasjon fra et kurs jeg fant på scrapping.no, det finner du her.

Har for første gang brukt glimmermist og cracklepaint.

Bildene ble tatt når Amalie var 6uker gammel og det skal vel da sies at vi ikke klarte få noen brae familiebilder siden hun var helt umulig da, men med en gang hun ble lagt ned alene så storkoste hun seg og posterte som bare det :)







8 kommentarer:

  1. Fyttirakkern, denne var fin! Denne stilen MÅ du scrappe i mer. Nydelig overskrift, blonder, bilder og komposisjon!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig sie! Likte godt at blomstarn va det eneste som hadde farger på sæi:)

    SvarSlett
  3. Hei! Så gøy med nye scrappevenner:)Bare kjempekoselig at du legger meg i blogglista di, du skal også inn i min;) Den LOen du lagde idag ble kjempefin! Så imponert, kjempesøt vintagestil og at du lagde den så fort!
    Ble nå litt surrete på meg på treffet idag, men fikk nå lagd bunnen til kortet, så har en ide om resten:) Litt ondt i hodet idag, men hjalp med litt te, så sitter og sverter litt kanter hjemme nå. Vi ses, og snakkes sikkert her i bloggverdenen;)
    PS, helt nydelig den ungen deres på de bildene:)
    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  4. Så flott LO'en ble!!! Lekker blonde du har brukt og herlige bilder :o)
    Nydelige charms hjerter du har brukt.
    Så moro at du brukte kurset som inspirasjonskilde.
    Hilsen Anne Kristine

    SvarSlett
  5. Kjempefin LO å nyyydelig jente!

    SvarSlett
  6. Såå nydeli altså! flotte bilda av ho amalie å;D

    SvarSlett
  7. Så flott Lo, stilig med kun fargede blomster. Nydelig fotograf bilde også.

    SvarSlett
  8. Hei Lisa!
    Så flotte kort du lager! Du er flink!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin