fredag 10. juli 2009

Litt forskjellig

heihei.

Bynner å bli en stund siden jeg har lagt ut noen innlegg nå. Unnskyldingen er den at vi flyttet for et par uker siden og har akkurat fått nett i nyleiliheten :)

Laget litt forskjellig en stund før vi fløttet som skulle være gaver så derfor er det ikke blitt lagt ut før nå. Så kommer litt forskjellige ting her.

Først så laget jeg et pop-up kort til min svigermor som hadde bursdag.
Her er utsiden:


Og her er innsiden:


Også var vi i barndåp til tremenningen til Amalie så da måtte jeg også laget et pop-up kort til han.

Utsiden:

Innsiden:


Laget også et lerret med bilde av han på som ble gaven. Fikk masse inspirasjon fra linn som har laget mange fine lerrert, også hjalp jeanette meg litt med hvordan slutt resultatet skulle bli.

Og et nærtbilde



Også var det en ting igjen.
Mens jeg fikk gravid og var sykemeldt hele svangerskapet så hadde jeg i grunn ikke så alt for mye å ta meg til så tenkte jeg skulle prøve meg på å lage en voksipose. Skal da sies at jeg ikke har sydd siden barneskolen når vi kunst og håndverk så måtte få litt hjelp av mamma så det skulle gå seg til.

Her er iværtfall resultatet.




Ble vist litt mange ting, men måtte bare få det lagt ut :)

3 kommentarer:

  1. Så mye fint. Likte spesielt den LOèn av Sander.

    SvarSlett
  2. woow så mye fint du har laga :)

    SvarSlett
  3. Der var det mye fint ja... Det lerretet var jo bare nydelig!!! kjempe fin gave å gi bort.. Takk for tips!! ;)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin